Friday, April 16, 2010

Penantian Itu 1 Penyiksaan~

Opiz aku ader psg streamyx dr mggu lepas lg pasang skali ngn line tepon..Da hmpir 2 mggu xdpt2 lagi jln streamyx nie..Letih nye nk tggu dorg akif kn line nie..Sedih btol aku tgk..Bile kol tny dorg ckp server down la..line xaktif lg la..pas2 kol technician ckp"hang tggu la line data 2 ijau.ha bleh la 2"..Semalam kata klu xleh suh kol lg die nk dtg..tp ari  nie kol ckp len plak..Mmg lebam la nk tggu lampu kat modem 2 ijau..Haihhh..Aku isntall streamyx kat umh aku dlu ok jer..sng jer..xsmpi 3 hri pon.xya pggil2 technician dtg..Configure sndr jer lg sng..Skg nie mcm2 plak..

P1 pon lg 1 gak..Slama aku pki kat cni xpnh nk laju..asyk la putus2..Xpnh aku nmpk lampu dier kaler ijau..Memanjang kaler merah jer..Hmmm..Penantian itu 1 pnyiksaan..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails