Tuesday, June 22, 2010

10 Software Yang Perlu Ada Dalam Laptop Aku~

Iaitu lah lebih kurg mcm winamp jgk cme dier lg ringan dan simple..Walopon aku rasa laptop aku nie bertenaga tp xtwu la knp xminat nk pki player yang lain..Maybe Aimp nie da wat aku jatuh hati ngn die kott..da hampir 2 tahun aku bersamanya..haha 
( Freeware )

Nie Wajib ader..Kalu x mst idup aku xtenang..kacau bilau dibuatnya kalu xda..sbnr nye byk lg kn browser2 yang lain..tp mozilla ttp mnjadi buah ht ku..diantara plugins yg aku ske dlm Firefox ni ialah External Ip, Smartbookmark, Download Status Bar, IDM dan Stylish.
( Freeware )

Nie yg paling aku feveret..Jdownloader ni gunanya tok memudahkan aktiviti aku mndownlod sume2 bnder yang berkaitan dgn Rapidshare, Hotfile, Megaupload dan seangkatan denagannya..Software nie mudah shj hendak digunakan..Hny copy link yang diberikan dan Jdownloader akn detetct link tersebut dan Continue with all..Hny tinggalkan komputer anda hidup semalaman atau seminggu dua atau xtutp langsung bg memudahkan ia menjalankan aktiviti2 nye..Bg anda yang Pendownload Tegar spt sy anda mmg memerlukannya..hahaha
( Freeware )

Nie adalah software untuk memudahkan anda menjalankan aktiviti meng'snapshot'kan gambar..yang paling aku ske dier leh amek gambar yang ader scroll contihnya bila kita nk amek snapshot kat website yang ader scroll..Jd Sangit la jwpwnnya...haha..Slain 2 die leh jgka mek video dan melakukan kerja edit mengedit yang agak luar biasa jgk edit die die..Hahaha
( Crack Edition )

Adobe Photoshop, Adobe Dreamweaver dan Adobe Illustrator..3 nie mmg perlu sgt bg aku..sbb aku kne ader bnder nie bg menjalankan kerja2 aku sbg web designer..Kalu xda ketiga2 benda nie maka kerja aku xdpt dijalankan..jgn kata suh aku gne paint tok edit gmbr dan notepad tok wat koding sudah..ahhaha..Bkn xbleh tp ia lebih memudahkan jika ada..
( Crack Edition )

Nie kalu xda lg kacau bilau..dah2 aku da dpt bc dlm pkiran korg suh wat gne notepad kn nk wat surat.??
Ahahaha..
( Crack Edition )

Nie aku rs besh la aku gne berbnding player movie yang lain..Kalu gne yang lain slain dr nie aku berasa kekok spt diletakkan aku di rumah yg penuh dgn gadis..jd aku begitu pemalau dgn gadis2 dan sme jgk aku dgn software2 movie player yang lain..Wakakkaka
 (Freeware )

Nie alternatif pd IM spt yahoo messenger pidgin dan sbgainya..Yang akus ke sgt Digsby nie sbb die leh support byk IM..Sbg contoh YM, Facebook Chat, Myspace Chat, ICQ dan sbagainya..Anda juga bole on9 Facebook anda melalui Digsby ini jgk..Jika xda Im nie aku berasa spt tidak ckop pd pc aku..hehe
( Freeware ) 

Bg aku jgk nie pnting..Walopon ade software sjenis yg sme dgn Winrar ni aku lbih suka mnggayakan winrar nie..Haha..Kalu die nie xda mmg aku xleh bkk fail2 yang ber"dot" kan .rar
( Crack Edition )

Sbb ape aku ske Foxit reader nie sbb die simple dan mudah xspt fail2 pdf yang lain..Dan cpat bila mmbuka fail pdf dgnnya..
( Freeware ) 

tanpa mereka diatas siapalah aku dgn laptop ku~
HAHAH

-aminto-

2 comments:

  1. Hanya tahu 4/10. Kalau boleh nak ada semua. Tetapi tak tahu bagaimana caranya.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails