Friday, June 25, 2010

3 Malam~

Hampir 3 mlm aku balik lambat yang hampir2 nye pkul 2 pg.Mlm nie aku tidak tahu lg balik awl atau lmbat..Mggu nie shj adalh mggu fotografi dan sesi merekod video..Hari nie amek video tok client..Utk aurora niaga.Dari kul 6 td smpi la nie xabes lg..Mgkin mlm nie jd mlm keempat kot aku balik sekitar 1 2 pg..Betapa letihnye aku mggu nie..Esk keje lg ari mggu..argghhh besh nye klu dpt tdo..Ari ahd adalah hari yg dinanti2 kan oleh org cm aku..masa tok brehat dan melapangkan pkiran sblm bermulanya ari senin mggu dpan.

Yeah mggu dpan kuar gaji..Hari yg dinantik2 kn aku..Poket tgh kering woo..Bln nie lbih byk keluar dr yg msuk atau yg lbih tepat xda msuk pon..Hahah..Hari kamis mggu dpn jd detik bersejarah bg gaji ku..yeah..Bos ape kata bos naikkn gaji sy sedikit..Bleh ye bos..Hehe..

Byk lg kerja aku xsiap..ada 3 website lg yg xsiap..Salah 1 nye Mlm Software System yg sedang dikemaskini..Jadi spe2 yg compny nye nk kan system affiliate sila la ke website tersebut..(promote nie)..Haha.yeah..Oh Mak Den..

aminto-

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails