Monday, June 28, 2010

5 Web Yg Wajib Aku Bukak Setiap Hari~

web nie mmg wajib aku bkk setiap hari setiap masa setiap saaat..Sbb dlm nie la sumber2 aku mendonlod movie2, software2, e-book, music video dan kdg2 juga lagu..Tp movie itu wajib.Heheh..Hampir stahun lbih aku mngenali web ini..Mmg Besh~

Nie pon sme sumber2 aktiviti mendonlod yang mengandungi pelbagai bnder didlm nyer.Hehe..Movie, Software, Template, Music, Games, Tv dan sbgainya..Lme jgk aku da knl ngn web nie.Mmg berguna bila diperlukn..Heheh

Nie pon pnting jgk bg aku..Mmg akn dibuka setuap hari sbb ade mcm2 dlm 2..mcm2 bermaksud email2 yg org hntr la..Bkn bnde lain pon..Ekeke..Bnde nie pon berguna jgk tok aku tgk kot2 ade komen kat facebokk..Dulu aku gne Yahoo mail..tbe2 je da tertarik ngn gmail nie..Da ade yg baru yg lme mst dilupakn..wakakak

nie mst tiap2 hr bkk..sbb sumbe2 aku tok ilangkn ngntuk dikala membuat kerja yg telalu byk..rs bosan2 je ngn keje kita kerja kn facebook plak.Ekekke..

Nie mst lg hari2 mst bkk..Sbb ape2 nk search mst aku search by google..Hehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails