Thursday, August 12, 2010

Hari Kedua Berpuasa~

Salam Ramadhan sume..

Ari nie aku rs hepi sgt sbb air cond kat opiz mcm da mula sejuk balik..hahah..tah pape tah kn air cond da leh sjuk balik pon hepikn..hahah..Smlm mmg dugaan gile sbb air cond xsejuk..wat keje mcm kat gurun..byg kn bahang dlm bilik nie n bahang laptop nie..Btol2 mencabar keimanan..mula adengan2 pegi toilet basuh2 muka,bsah2 kan mbut..hahaha..ade la dlm 20x gak smlm g toilet...hehe..Smlm 1st pose aku buka kat opiz jer..xdpat nk balik umh sbb ade kerja yg kne setlekn..aku buka dgn Shafiq je office mate aku..Mlm nie xtwu dpt balik ke x buka sme2 ngn fmly aku kat umh..
(konon2 mcm umh jauh lak)..Hahaha..

 Smlm nk buka g bazaar rmadhan kat sbela opiz nie..g pon lmbt mmg mknan abes cpat jer..rmai nye org xterkata..nk kuar kn kete pon payah.Adengan block memblock kete mmg xdpt dielakkn..Agak nye dorg nie mmg xmsak kot kat umh ari2 beli mkn luar..Smlm pekene aym percik dua yg mcm lidi 2 and air botol ape tah..Pergh trasa btol nikmat berbuka..pas buka siap2 kn keje dan hmpir jam 9.30 aku balik ke rumah dan teroz bedal mknan kat umh plak..hahah

aminto~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails