Friday, December 3, 2010

7 Perkara Yang Aku Akan Lakukan Ble Da Sampai Dekat Opiz~

www.getdoitnow.com

  1. Ble da sampai2 je dekat opiz bnder 1st aku bukak ialah suiz air cond..kita mesti kasi sejukkan ruang kerje kita bia dapat bkerja degn baik dan saksama..haha
  2. Pas2 aku akan tgk air dlm jug ade lg ke x..Klu xda aku akn p tenggek dlu air tp bkn gne dapor gas yew gner cerek letrik yg da sparuh abad..2 pon 2nd hand dari mak aku..ekekek
  3. Bukak pc kasi ider loading2 sume dlu then baru duduk mnengadap pc nie.
  4. kemas2 meja opiz aku walopon xda ape sgt ats meja nie..tp sbg syarat jew kemas2 meja nie dan kdg2 bersepah2 dgn kertas yang tah apa2..Mkin besar meja aku 2..Mkin byk lakertas akn bertaburan ats 2..hehe.
  5. Facebook dlu bkk check2 email kot2 ade org komen2 mlsm smlm jd setlekn dlu facebook.then baru tgk yg lain2 dlu.
  6. bukak email opiz plak tgk2 klu ade email dr client suh update website atau email terbaru dr bos..
  7. melakukan aktiviti mendonlod yang akan menybabkan kwn2 aku slow tok surf internet.
peace...

4 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails