Tuesday, June 28, 2011

Remaja Malaysia Menang Pertandingan Reka Artwork Linkin Park Yang Berkontroversi

Ari ini aku nak cerita pasal 1 mamat nie yang kira gempak jugak la sebab dier reka artwork untuk Band terkenal dalam dunia ini iaitu Linkin Park. Sape yang tak kenal dengan Linkin Park ini kan?Kalu tak kenal aku berani potong bulu idung aku la weh.Haha..

Jadi nama mamat ni ialah Saudara Wan Muhammad Azzim a.k.a Howazzim nama samarannya di devientart.com yang berasal dari melaka yang mereka artwork Linkin Park "Iridescent".Memang salute abes la dekat mamat nie sebab terpilih untuk memenangi pertandingan yang telah dianjurkan oleh sebuah band yang terkenal di seantero ini.


Dalam meraikan kemenangan beliau timbul pula beberapa pihak yang tidak berpuas hati dengan kemenangan beliau ini disebabkan beliau telah menghantar 9 design artwork sedangkan peserta sepatutnya menghantar 1 design sahaja.

Ramai yang tidak begitu berpuas hati dan dikutuk hebat oleh designer-designer dalam negara mahupun diluar negara.Dari kontroversi ini aku membuat kesimpualn yang ramai jugak tidak berpuas hati dengan kemenanagn beliau.Aku rasa ini bukan silap beliau tetapi silap para juri yang mengadilinya.Lagipon dan nasib beliau menang nak buat macam mana kan?Bak kata pepatah "Tuah Ayam Nampak Dikaki,Tuah Manusia Siapa Yang Tahu"..Eh betol ke peribahsa aku ni.Haha.

Jadi Tahniah atas kemenangan beliau.Ini Menunjukkan ramai juga anak2 melayu kita yang berbakat dan boleh mengalahkan designer-designer luar.TAHNIAH!!!

Sumber :Majalah9, Howazzim, LinkinPark

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails